پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از ماذنه های مساجد شاخص جنوب کرمان 

پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از ماذنه های مساجد شاخص جنوب کرمان 

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: امشب هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) صلوات خاصه آن حضرت راس ساعت ۲۰ از ماذنه های مساجد شاخص جنوب کرمان پخش می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: امشب هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) صلوات خاصه آن حضرت راس ساعت ۲۰ از ماذنه های مساجد شاخص جنوب کرمان پخش می شود.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان بیان کرد: امسال همچون سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی خیلی از عاشقان و ارادتمندان کوی امام هشتم (ع) در سالروز شهادت آن حضرت توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی نصیب شان نشده است.


وی افزود: بنابراین به منظور عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع)، امشب بچه مسجدی های کانون های فهمای مساجد شاخص جنوب کرمان، با اجرای پویش قرائت صلوات، از راه دور زائر کوی آن حضرت می شوند.


خوبی زاده ابراز کرد: اجرای مسابقات متنوع همچون مسابقات دلنوشته خطاب به امام رئوف، کتابخوانی با محوریت زندگی نامه امام رضا (ع)، نقاشی و قصه گویی از سایر برنامه های سالروز شهادت امام هشتم (ع) است.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان ادامه داد: بچه مسجدهای کانون های فهما در برپایی مجالس عزاداری و رعایت نکات بهداشتی در این مجالس با ارکان مساجد همکاری و همراهی می کنند.


وی تاکید کرد: بچه مسجدی های کانون های فهمای جنوب کرمان در آستانه سالروز شهادت امام هشتم (ع) با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی به کمک نیازمندان می روند.


خوبی زاده اظهار کرد: در همین راستا یکی از برنامه های ویژه شهادت امام رئوف اجرای طرح اطعام کریمانه است که در راستای این طرح نیازمندان و ایتام اطعام می شوند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان عنوان کرد: علاوه بر این نیز به همت بچه مسجدی های کانون های فهما در قالب کمک های مومنانه طرح توزیع نان صلواتی، گوشت قربانی برگزار شده و ایستگاه های صلواتی نیز برپا می شود.

پایان پیام/ 586